Thursday, March 15, 2012

"Henfon cap ape nie"


~Henfon aku...Cantik kan warna hijau dengan Pink. Hek hek walaupun warna itu menyerlahkan lagi pandangan orang terhadap kejambuan seseorang tetapi warna tu jugak yang menjadi aku punya tema henfon. Jangan salah tafsir untuk yang kaler pink tu asalnya akak aku punya tapi dia nak tukar dengan aku. Aku pakai CSL je tapi boleh guna 2 simkad, beliau pun minta lah aku terima henfon buruk dia tu.. Malu aku mase mula-mula guna tu. kena banned tak agak-agak dengan kawan-kawan terutama bila aku guna T-shirt V-neck yang neck dia kaler merah jambu tu..huhu memang matching sangatlah dengan kaler tema henfon tu.. sekarang ni dah tak macam 1st time aku guna dulu. sekarang semua dah sedia maklum akan hakikat itulah henfon aku. Hahahaha...
Lepas nie, sape yang minta aku sent gambar guna MMS, memang sendiri mau ingat la sebab ape aku menolak permintaan anda..sebab kecanggihan henfon aku nie mengalahkan android punya O.S..jadi setakat nak blutuh bluetooth tu boleh la.Aku pun just guna untuk dengar lagu, hantar mesej dan call orang jer..Tak lebih pun sebab itu jer kemampuan dia..
~~~Okey la nak out dulu~~~~

No comments: