Friday, April 30, 2010

Aku sedih hari ini

 PIC NAN & PIEE

Hari ni adalah hari jumaat tanggal 30 April...aku rasa hari ni adalah hari yang paling aku rasa tak berapa best sepanjang tempoh aku menjalani latihan industri (praktikal)...

Dari pagi sampai la nak balik dari kilang tempat aku praktikal tu,aku asyik jadi bahan  usikan kawan-kawan aku jer..mentang-mentang la aku sorang je budak sijil Psas yang praktikal kat situ sebab yang lain  tu semua budak degree dari unimap.memang teruk aku kene usik dengan budak-budak unimap tu..aku rasa tak tahan sangat dengan gurauan deorang.mane taknye dalam minggu ni hari-hari jadi bahan usikan..yang deorang tu macam tak beragak pulak gurau dengan aku sampai aku rasa macam nak berhenti  je dari menjalani Latihan Industri aku ni..

Sebenarnya budak unimap ada 18 orang yang buat praktikal kat kilang KESM Berhad aku tu..tapi deorang masuk dulu dari aku.aku masuk lewat sebulan dari deorang.

Adnan Nabil (Nan/king/atuk) aku panggil atuk sebab dia maybe atuk sedara aku dalam salah silah keturunan ku , Ahmad Rifaie (piee), Izzul, Dhzafri (shiro)....mereka berempat ni adalah diantara budak-budak unimap...nama deorang je yang aku masukkan sebab deorang kat departmen aku dan deorang ni lah yang selalu usik aku.

Ni sorang lagi  Munzir (Don) namanye. Don ni anak sedara Shiro..gaya dia huh... keras macam samseng jalanan hahahaha tapi hati dia taman..baik aiut...presiden nasyid kat Unimap tu..tapi dia departmen lain kat kilang ni..dulu dia ni tak pernah pun nak tegur aku.tapi entah apa ke gerangannya dia boleh bergurau dengan aku giler-giler punye gurau semenjak saat-saat akhir ni..huhu.

Tapi aku berpuas hati jugak la sebab masa nak balik dari kilang tadi aku jumpa dia kat locker pastu dia gurau lagi..dia  boleh main cucuk-cucuk pinggang aku bagi aku geli tapi.......hehehe sempat aku tepis tangannya sampai jam tangan Don yang aku tak tahu jenama ciplak ke atau ori tu tercabut dan terpelanting kat lantai pastu cover belakang jamnye tu tertanggal..hahaha.Dia nak salahkan aku mane boleh sebab dia yang cari pasal..hahaha..

Ok lah...mak aku dah sampai dari kampung ni dan aku nak layan keluarga aku pulak...nanti kalau rajin aku tulis lagi la cerita aku yang tak berapa best ni..huhu.

 Ok... selamat beramal...

Monday, April 26, 2010


mase buat keje amal....kat hulu selangor

Senapang nak pegi perang..SYAHID!!!!
































Ni adalah senapang angin...
best wooo dapat guna.
senapang ni pak lang bakar punye.
mase melepaskan tembakan guli ari tu,huh berasap!!
senapang ni digunakan untuk berburu jer....

Tuesday, April 20, 2010

video

TIME DEBAT KAT LIBRY PSAS
WAKIL JKE
JOHAN!!!

Tuesday, April 13, 2010

video
Kreatif giler orang yang melukis guna pasir kat atas cermin ni kan..

Ketika menjalani Latihan Industri