Thursday, December 8, 2011

Kerja Kosong Untuk Orang Hensem

Ni ada satu cite.

Aku copykan kat blog nih 1 msg sebagai menceritakan ape yang berlaku kat aku...Adoi, ni mesej dari Tagged aku. Boleh buat side income nih!!!
 Whowwwww $$$$ masyuk! hehehe
Korang Rasa Ape Yang Patut Aku Buat Eh?
Aduh depan mata free je aku boleh rase?
Siap dapat duit lagi.... RM5 ribu kot sekali servis.. Kalau 1 malam 8 kali servis.. WOW hehehe.. Eh larat ke aku 8 kali semalam??? 5 boleh la kot.. Hahahahahahahahahaha. Ni betul2 ni bukan main-main..hehehe
Seb baik bende haram kalau tak aku dah berenti keje TNB. Tak de ke yang nak ofer aku jadi suami mithali dorang ek???

Tapi yang bermain di minda aku sekarang ni hensem sangat ke aku ni??? Siap dapat offer jadi gigolo. hahahaha korang fikir-fikirkan le ye hua hua hua..

DUNIA DUNIA DUNIA

No comments: