Thursday, January 12, 2012

Gastrik Dan Aku

Tik tok Tik Tok.....urmm sudah malam rupanya. Hari ni feel lain macam sikit la pulak.... Rasa macam gastrik aku menjengah balik ke dalam Usus Esofagus aku ni.....berguling aku didapur menahan sakit sebentar tadi...dah tak berdaya rasanya bila sakit tu datang menyerang...semua ni gara-gara angin yang menyucuk perut aku....Memang sakit giler lah. Sengsara Ooooo.......Sangat2lah sakitnye....
 Tadi sepupu aku datang minta dirawatkan ponakan aku tuh...ape yang aku tau dan buleh, aku buatlah....aku bagitau kat dia yang selebihnya buat dan rawat sendirilah sebab masa tu aku memang betul-betul tak tahan....Perut aku makin menjadi-jadi sakitnya...kalau aku buleh pegang angin tu memang aku cekik-cekik dia kuat-kuat bagi dia tak boleh bernafas dan  merayu kat aku untuk dilepaskan...biar lunas sakit hati aku sebab gara-gara kau angin, perut dan segalanya sakit...huhu
ermm.....sekarang aku dah makan nasi dan ubat gastrik, alhamdulillah lega sikit sakitnye, kalau tak humaih......memang menondang-nondang lah kijonye si angin tu dalam perut aku..Kesian kat aku yang merana menahan rasa sakit tu.



Dah macam Penanggal dah aku tengok gambar pewot nie....Eeeeeeuuuuuuu::::~

Akhir kata, aku nak ucap selamat malam kat semua...Daaaa daaaaaaaaa jom tidow~~


No comments: