Sunday, October 16, 2011

Entry Yang Tiada Tajuk

Why tiada tajuk???
Sebab aku tak tau apa yang ada dihati ni…
Tak dapat digambarkan dengan perkataan…

Salam to all..
Alhamdulillah, Syukur pada yang Esa, yang menghidupkan dan mematikan…

Debaran berakhir, senyuman hadir perpanjangan..

Alhamdulillah, hari ini aku telah bergelar keluarga TNB setelah beberapa bulan menunggu dan menanti harapan yang tidak kunjung tiba. Ku sangka posmen kan datang petang rupanya terpaksa ambil sendiri surat tawaran waktu tengahari..

Whatever hari ni aku dah melaporkan diri ke pejabat TNB negeri Selangor.. 1 lagi debaran menanti. Abg Am tak habis-habis dengan hati kecik dia. Aku akan dapat jauh dan dapat pencawang katanya.. Mungkin tak tepat tapi hampir tepat. Macam yang dia cakap, mmg jauh apa tempat yang aku dapat, jauh dari apa yang kami jangkakan. Tak pernah aku bayang nak dapat state di Shah Alam, siap bahagian protection lagi tu. Hahaha.. dan apa yang abg Am cakap keje protection mmg banyak di pencawang… Tak tepat tapi lebih kurang la…

So kawan-kawan korang dapat kat ne???

Tapi masih lagi ada debaran yang menanti, tempat dah cun, bahagian da cun, tapi boleh ke aku buat keje??? Tunggu masa yang menentukannya…

TQ tuk semua doa yang telah dipanjatkan.. Tak sabar nak share dengan puan ibu.. Aku rindu…

No comments: