Friday, October 14, 2011

Alhamdulillah..Kerja sudah datang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah pujian terhadap kurniaan rezeki yang Allah curahkan terrhadap hamba-hambanya.
Para pembaca blog akimi yang budiman sekalian, pada hari isnin bersamaan dengan 17 oktober ini, akimi akan mendaftarkan diri di Ibu Pejabat TNB Negeri Selangor. Oleh yang demikian akan bermulalah episod baru buat akimi a.k.a Aku. Hehe

Aku takut-takut jugak bila teringat excident yang berlaku pada aku tempoh hari..kabel meletop tu macam terbayang je kat pandangan mata aku.
Huhu ape yang patot aku lakukan untuk menghilangkan rasa fobia yang menghantui dan berhantu itu?

Ermm apepon saksikanlah perubahan yang bakal berlaku pada akimi selepas akimi bergelar anggota TNB nanti sebab perubahan dari segi kaler kulit dah memang cinfirm berlaku ( bertambah gelap lah aku ) Uwaarrggghhhhh......

Wahai para pembaca blog pena kembara seorang jejaka yang budiman, cepat tadah tangan dan berdoa untuk akimi ea..doakan akimi sehat bila bekerja, semua anggota kerja bersikap baik dengan akimi, mudahan akimi mudah mempelajari dan mengaplikasi ilmu yang baru,,
Doakan akimi agar segara dapat naek menjadi technician dengan menggunakan sijil politeknik yang akimi belajar dulu.. Mesti la akimi nak banyak berlaku anjakan paradigma terhadap alam pekerjaan akimi nanti...


Doakan akimi eh kawan-kawan...


Ya Allah,
Engkau maha pengasih lagi maha penyayang,
Permudahkanlah Urusan Firdaus Hakimi,
Berikanlah rezeki yang mencurah-curah kepada Firdaus Hakimi,
Kasihanilah dia,
Kasihkanlah setiap pekerja terhadap dirinya,
Jadikanlah Firdaus Hakimi seorang yang penyabar,

Amin amin amin......


Thanks

Mmmuaaahh mmmuuuaaahhh Mmmmuuuaaahhhh

No comments: