Sunday, October 23, 2011

Aku nak konvo dah..

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah sudah hampir setahun aku menghabiskan pengajian sijil aku di politeknik nie tapi aku tak konvo pun lagi.Huhu Esok baru konvokesyen untuk aku terlaksana.

Aku dah mula kerja seminggu di TNB Shah Alam baru Konvokesyen poli nie nak buat..

Apepun aku nak cita kat sini bahawa aku sebenarnya letih + penat + mengantok sesangat ni woooo....memang mengantok tahap Anak Raja Beradu la kiranya. Tak cukup rehat aku sebab kerja, oleh yang demikian waktu aku tidur pulak terpaksa lah aku ciputkan sikit.Hoho cian kat akimi nie kan.huhuhuhu.

Tadi dah ambil jubah kat Jabatan Elektrik..hehe saiz M aku dapat..siot betul...aku yang comel kecik ni dia bagi M...laen la kalau aku ni bersaiz Encik Giant boleh la pakai saiz M..
uuwarghhh....

Esok,Konvokesyen aku pada sidang pertama jadi lepas je habis konvo tu nanti, aku terus la balik ke Petaling Jaya. Aku nak berehat dan tido puas-puas....hahaha

No comments: