Monday, November 15, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha...

kenkorang semua, nak duet raya boley tak? hehehe

Hehehehe takmo  lah sebab baby dah besar...ngeeee:)

korang nak tau tak? kat ilsas tu semua pakat usik aku....
tensyen aku dibuatnya.

Macam-macam nama gelaran yang aku dapat.

antaranya ada yang panggil aku adik, kimi, fir, fifi, fida, daus dan budak manje.

ada yang siap cakap kat aku bibir fifi ni merah la.geram... nanti kalau fifi tak tahan kerja tengah panas dan rasa nak pitam, panggil aku sebab aku boleh tolong buatkan CPR....

Wehhh Gampang ar korang.......ko ingat aku cikaro ape nak buat macam tu...

korang tau sekarang aku dah tak jadi jambu sebab aku dah botakkan kepala aku...dah tak cute sangat dah....
sebelum aku gunting rambut punye la tak tahan asek kena usik melampau dengan deorang semua.huhuhu

Tapi yang bestnya aku femes giler kat ilsas tu... Semua pensyarah kenal aku. sebelum aku masuk memang nama aku dah femes sebab aku masuk ke ilsas tu adalah sebab aku ni " Special Case"....
Aku yang tak habis belajar, tapi boleh dapat kerja tu sebab yang lain semua chargeman, wireman dan macam-macam lah...tapi aku memang rezeki la kata orang...Alhamdulillah mudah sangat urusan aku. walau aku ni jenis manja tapi aku boleh buat kerja-kerja yang mesti dibuat...


Chaiyok afi Chaiyok kimi......Ngeee:)

No comments: