Monday, December 13, 2010

Aku Boring

Assalamualaikum semua.... haii dah lama sangat aku tak on-9 nih...memang dah bersawang ak punya blog kesayangan nih..huhu

Aku ni sebenarnya just join kawan-kawan aku bebudak johor dan melaka keluar untuk ke pasar malam jer dan deorang semua singgah kat cc ni dan aku pun tergerak hati nak buka blog nih then aku pun buatlah catitan untuk petang ni sebagai tanda menghupdate..

Pertama sekali jutaan terima kasih kepada abg Am yang tak jemu membuka blog yang serba merepek nih..hehe
Aku baik-baik je kat ILP ni...tak banyak tempat yang aku pergi sebab al-fulus wal mulusnye tak de..huhuhu

Jap lagi aku nak kuar ni so lebih baik aku melayan tagged aku jap okey... tata

Love You All Semua//// MMMMMMMuuuuuuAAAAhhhhhh.....

1 comment:

Alif said...

saba ye daus...
hehe,boring-boring,tapi tiap bulan masyuk$$$$$$