Monday, November 15, 2010

Dah Nak Raya Baru Dapat Online

Malam ni aku dikunjungi kawan lama aku yang bernama encik shakir....

dia baru balik kerja hampir maghrib tadi dan terus datang ke rumah aku dan sembang-sembang dengan aku..
aku bercadang nak pergi ke rumah dia untuk ambil buluh lemang tapi memandangkan pada tengahari tadi encik uzir pulak bertandang ke rumah aku dan berganti pulak dengan encik shakir ni jadi memang takda masa untuk aku pergi rumah beliau. Lagipun tadi hari hujan dan agak lebat jugaklah.huhu

Aku pun terpaksalah tundakan hari esok untuk aku pergi ke rumah beliau an mengambil buluh lemang.
So, wahai buluh lemang bersedialah esok hari untuk aku kerjakan anda.....hik hik hik.

Sekadar Hiasan

Shakir datang bawak broadband CSL dia sekali. Ni broadband kampeni dia. So aku pun mintalah nak online jap.boleh ar jugak aku hupatekan blog aku yang dah bersawang nih.huhu...

okeylah aku nak sambung sembang lagi nie.

No comments: