Tuesday, August 24, 2010

Bestnye dapat berbuka dengan Nyah

Assalamualaikum pembuka bicara,
buat pembaca yang hensem orangnya,
Jangan malu untuk bertanya siapakah Nyah empunya nama.??

Hehehe..sedap-sedap pantun aku ni kan.. haha buat sesiapa yang tak tahu siapakah Nyah tu mai sni aku nak bagi tau. Nyah tu adalah gelaran untuk anak nombor 2 didalam adik beradik. Orang dulu-dulu panggil Nyah tapi bila zaman dah berubah jadi Angah.Bila dah berubah jadi angah,maka Nyah pun berubah juga kepada gelaran untuk bapuk-bapuk. Selalu bila aku Call kakak nyah aku ni semua kawan-kawan aku gelak. deorang aku cakap dengan nyah bapuk kot.hahahaha.

Sebenarnya dah lama aku nak berbuka dengan kakak aku ni tapi tidak kesampaian. Tetapi diatas tujuan baik ini, Allah telah memudahkan aku dimana aku telah memperoleh cuti untuk balik ke rumah aku untuk berbuka bersama beliau.hehehe..

Aku habis je kelas tadi terus aku bergegas siap barang-barang aku untuk dibawa balik rumah ni.Bila dah siap aku tunggu solat zuhur jap pastu aku terus blah turun ke bawah tempat parking moto di PSAS tercinta ini.huhuhu
Aku mesej pada sayang-sayang aku cakap aku dah nak gerak kemudian aku turun ke pintu pagar pengawal keselamatan untuk aku serahkan kad keluar bermalam aku disitu. Dengan sepantas kilat aku capai motor pinjam aku dan aku tunggang dengan cermat menuju ke Jalan Tinggi atau orang barat inggeris panggil " Highway"

No comments: