Thursday, August 19, 2010

Iftar Perdana


Semalam Politeknik Sultan Azlan Shah telah membuat satu majlis bebuka puasa perdana yang telah dihadiri oleh Ketua Pengarah Politeknik Malaysia.
Aku hanya menjadi penonton. Semua progran dilaksanakan oleh JPP PSAS. So aku yang tidak ada kena mengena hanyalah menjadi penonton dan pembantu untuk menghabiskan makanan yang dibawa.huhu.
Ape pun tahniah diucapkan kepada JPP PSAS yang begitu komited untuk mengadakan program yang baik seperti ini.
Tapi pagi tadi aku tak bangun sahur. Sekarang rasa kecewa la..nanti aku ada test Baik pulih Alatan Elektronik. Tapi sekarang aku masih sempat untuk mengupdate blog aku nih. Bukan apepun seenarnya saja je sebab bukan senang aku nak dapat mod untuk Update blog. Aku update blog ni pun khusus untuk tatapa 2 orang abangku erutamanya supaya mereka tahu sedikit perkembangan adik mereka ni.haha!!!
Emm buat pengetahuan pembaca banner kat atas tu bukan JPP PSAS yang buat tau. itu adalah hasil kerja aku yang buat sampai nampak cun macam tu.huhu saje nak promot kebolehan aku mengedit.mmmmuuaaah hahahahaha.

Ok lah Semua, Selamat berbuka Puasa.

1 comment:

usmad said...

Ha dah bace dah pun