Saturday, July 24, 2010

Pedihnya Mata

Assalamualaikum dan salam Bersantai..
eh ada ke salam bersantai? hahaha ape pun harap semua ini tetap menjadi doa buat pembaca blog ku yang setia ini.
Pagi nie rakan sebilik aku mengadakan program treasure hunt kat poli ni sempena program pertama dia. Awal pagi lagi dia dah kejutkan aku dan A.J.K yang lain. Aku ni dah la malam tadi tido lambat sebab dok surf internet.Al-maklumlah sejak kebelakagan ni aku busy sokmo.huhu jadi sangap la dah lama tak dapat nak online dan berchating.hehe.
aku dah diberi warning supaya jangan lewat datang. Walaupun aku ni bukan tergolong didalam A.J.K pelaksana program ini tapi secara automatiknya aku tetap dipilih menjadi penjaga checkpoint. Sebenarnya pada hakikat aku hanya ingin menjadi pemerhati yang setia sahaja tetapi aku terpaksa da dipaksa oleh roomeet ku.Oh tidakkkkkkkkkkkk...
Ok lah, sempena pagi yang mulia ini, aku rasa macam nak pejam dan tak mahu bangun je hari ni sebab nak tido puas-puas. Aku menaip blog ni pun dalam keadaan yang tiada idea dan agak kepedihan kerana malam tadi tido lewat.huhuhu padannya muko kat den nie..
ok semua aku mau pergi ke pusat islam nie mau menjalankan aktiviti dan backup roomeet ku..

Selamat beramal.....

No comments: