Sunday, July 25, 2010

Sedih !!!!! Huhuhu

Sedih betul hari nie...
tapi bukan aku yang sedih...kawan-kawan aku yang bersedih sebenarnya. Macam-macam la dunia ni. Tapi ape pun ia merupakan corak warna-warni hidup yang mengindahkan walaupun pada hakikatnya ia pahit untuk ditelan.

Roomate aku telah putus cinta pada petang tadi dan malam ni pula aku dikejutkan dengan kawan baik aku yang bernama Naim. Mula-mula aku ingatkan kedatangan dia kat bilik aku adalah saja untuk berlepak tapi muka dia nampak pelik. bila aku tanye kenapa dia diam je pastu terus keluar.aku buat tak tau je lah kerana sangkaanku  naim ni datang just untuk guna tenet dan oleh sebab Sebab tenet aku ade budak tengah guna, mungkin itu sebab dia keluar.

Tiba-tiba dia mesej aku dan bertanyakan samada budak yang guna tenet tu masih ada lagi atau tak dan kebetulan budak tu dah nak keluar bilik so aku pun cakap la dah tak de orang guna tenet dan datanglah lepak-lepak.Selang beberapa minit kemudian dia masuk dan matanya merah. aku terkejut giler tengok dia menangis sampai macam tu. hilang la kecomelan yang dimiliki olehnya bila  muka menangisnya itu dipaparkan.huhuhu

Rupanya dia kena hentam teruk dengan geng keling yang cuba menguasai KPK ketika meeting KPK dijalankan sebentar  tadi.huhuhu kesian dia. Aku pun pujuk-pujuk la dia. tapi tak jugak surutnya.pening otak aku fikirkan cara nak bagi dia berhenti bersedih sampai macam tu sekali dan akhirnya aku menggunakan tektik psiko semula jadi yang aku miliki ini untuk membawa beliau melupakan masalah tersebut.
Fuyohhhh memang poyos je kan bunyik ayat aku nie.hehehe

Akhirnya tewas juga kesedihan dia itu di tangan aku. Biasa lah sebagai senior yang berpengalaman memang sukar untuk dinafikan kehebatannya.heheh terbongkak dan bangga diri la pulak.emmm Naim dah pun tido sekarang ni di hadapan aku.Aku suruh dia tido kat bilik aku ni sebab dia tinggal sorang kat bilik tu selepas bercerai talak 3 dengan roomate dia yang segak bernama Nabil.hahahah pandai-pandai je aku menerjah-nerjah ni.

Perghhh dia berdengkur la..Kuat jugak berdengkur dia ni.aku ade kat sebelah dia ni. Kesian aku tengok budak-budak junior yang baru nak belajar dan yang telah memberikan komitme dengan hati yang waja ditempelak oleh insan keling yang tak bertanggungjawab itu.Kalau aku  ade tadi memang aku akan menjadi benteng pertahanan yang tidak akan membenarkan jentolak keling menempelak kawan sejatiku ini tetapi malangnya aku takde dalam meeting tu tadi sebab aku bukan ahli KPK dan aku malas mau ambil kisah hal-hal KPK kerana hal organisasi aku pun dah kelam kabut sekarang.hahah......

  


Ok la anda semua, Aku dah rasa macam nak tido pulak.esok kelas jam 8 pagi wooo.ngantuk gua dalam kuliah nanti.
 Ok Selamat Selamat Dan Selamat selalu.......Jangan Sedih-Sedih ye Naim!!!!

No comments: