Sunday, May 23, 2010

Malam Tadi Boring Sebab My Girl

Inilah filem My Girl yang menjadi cerita kegemaran aku dan kakak aku..dia tengok cerita ni dari Maghrib semalam sampai pukul 3 pagi pagi tadi tak habis. Aku yang kebosanan tidak tahu hendak berbuat apa kerana aku sudah menonton filem ini. Nak online tak boleh kerana laptop aku ni digunakan sebagai wahana untuk dia menonton. Aku hanya terperap sahaja di dalam bilik aku dengan relung hati yang penuh kebosanan..akhirnya aku tertidur ketika sedang asyik melayan lagu dari hensetku.
Pagi tadi apabila aku tersedar dari lenaku, aku dapati laptop ku masih tidak dipulangkan ke bilk aku dan aku mendengar suara kakak aku ketawa. Rupanya dia tengah sambung tengok cerita My Girl ni lagi. begitu seronoknya dia menonton walaupun cerita ini dibikin pada tahun 2006dan agak dah lapuk tetapi kakak aku tak pernah jemu  aku menontonnya. Mungkin diantara sebab kenapa tidak jemu-jemu menonton filem ini  adalah disebabkan oleh pelakon yang membawa watak Joo Yoo Rin & Seoul Gong Chan..


                                                                     JOO YOO RIN


                                                              SEOUL GONG CHAN


SEOUL GONG CHAN


                             

2 comments:

iLmuMania said...

Dah tengok dah cerita ini memang best :).

FIRDAUS ABDUL WAHAB said...

aah best giler..menimbulkan impak ooo..huhu