Tuesday, May 22, 2012

Kesihatan Itu Nikmat Berharga






Dengan rahmat dan keizinan Allah Subhanahu wa taala dapat juga aku menitipkan sedikit entri untuk blog daku ini. 
kian lama aku hilang semangat untuk menyaluti ayat-ayat baru di blog ini buat tatapan beberapa orang pembaca yang setia berkunjung...sekalung aprisiasi saya dihulurkan kepada kalian yang sering mengunjungi dan mengambil perkembangan tentang catitan blog aku yang tidak seberapa ini.

Kali ini aku mencoretkan tentang kesihatan ku yang agak tidak menentu kala ini. aku sedang demam buat kali ke-2 untuk bulan ini. selesema yang memenuhi rongga hidung dan tekak membuatkan aku sedikit lemas.semenjak aku pulih dari demam untuk kali pertama bulan ini, aku mengalami simptom kerap muntah, hilang selera makan dan susah untuk tidur.

Waktu pagi seperti kebiasaan apabila tidur tidak mencukupi kulit kelopak bahagian bawah mata akan membengkak kehitaman..Badan jadi lesu..minggu ini On Call maka rehat yangg cukup sangat-sangat diperlukan.Tapi apakan daya untuk aku lelapkan mata yang letih tapi tidak berjaya lelap. dengan hidung yang tersumbat, badan panas dan batuk-batuk.


No comments: