Saturday, March 3, 2012

Mandi di Bukit Belacan


Pagi tadi aku pergi ke rumah saudara aku yang baik hati. beliau bernama Encik Arill dan dalam gambar ni beliau pakai baju kaler putih dan pegang towel putih tu. Baik orangnyer.. suka senyum dan ketawa. Walaupun asyik diusik oleh aku dan 2 orang kawannye yang nama Faris (pakai Cap) dan Syafiq (Baju Hitam) tapi si arill ni cool jer..siap senyum dan ketawa lagi dan menunjukkan gigi yang sparkling gitu..
Untung la mane-mane mak cik yang bermenantukan dia.Hahaha  confirm tak sakit jantung dibuatnyer. sekarang nak cari menantu payah bukan main. salah cari bukan dapat menantu tapi dapat hantu..bukan senang mak jemah oooiiiiiiii..
Opppsss propa la pulak... hua hua hua <(")

Ape pun best sebab dapat jugak aku laksanakan tanggungjawab aku terhadap nafkah baju si arill yang aku dah janji nak bagi dulu. Siap diperlinya aku lagi tadi.hahaha dia tanye tahun bila lagi baru aku nak sampai ke rumah dia..hahahaha terpaksa la aku akur untuk menjawab insya-Allah jer sebab dengan kelemahan masa untuk aku melepak dengan dia dan yang lain amat terhad. Aku kerja, dia  dan kawan-kawan dia study lagi. memang susah kot nak deal masa.


1 comment:

2u7i5n4in said...

p mndi mnda xajak ak pon...
huhuhu...ni la kwan....
sedehhhh