Friday, March 2, 2012

Hari Yang Sedih


Hari ni aku sedih..dari sebelum tido lagi dah kena push dengan tohmahan teruk terhadap aku... Ade orang salahkan aku kerana bagi dia akulah punca dia ambil pil, tinggal solat,hidup tak tentu arah. Aku dah malas nak melayan perangai orang yang tau nak aku jer yang ikutkan hati dia..dia tak fikirkan langsung aku. dia tak fikirkan langsung positive disebalik yang aku buat..walaupun aku lagi budak dari dia, tapi aku nie macam ustaz azhar idrus cakap...aku ni dah kategori dewasa.umur 20 tahun jer dah masuk kategori tua nak Mati..maka kena beringatlah selalu. insyaallah.

Mudah-mudahan hidayah Allah akan turun padanya. Aku tengah cuba untuk convertkan dia kepada asal..kepada seorang yang aku kenal dulu. yang cukup aku segani..

Doakan aku dan semua orang yang berkaitan ini kuat untuk menghadapi lakonan dunia..

Dengan Nama Allah Aku Bertawakkal Atas Segala Urusanku.

2 comments:

2u7i5n4in said...

Ko knp nie haishhhh...tny xnk jwb...hurmmmm setiap perkara yg berlaku ade hikmah nya....

FIRDAUS ABDUL WAHAB said...

aku malas nak buka cite nie..biar la zul....