Saturday, October 1, 2011

Kenduri Nur Farisha Iman

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Kali ini aku nak cerita kisah seorang beby...
beby tersebut asdalah anak saudara kepada seorang jejaka.


 Nur Farisha Iman


Nama tersebut adalah nama seorang beby yang merupakan cucu sulong untuk Pn.Ibu aku tu...
Anak Nyah + Abang Ngah aku yang 1st.. Hamboi......bukan main manja dan bijak bebynya itu sebijik macam aku...comel,manje,bijak,suka bergurau..hahaha mane ke jatuhnya durian kalau tak dekat2 dengan pokoknya.haha macam tu jugak lah anak buah aku yang sulong tu....perangai aku yang baik-baik semua diikutnya...keh keh keh kuat perasan lak aku sekarang nih.


Geram aku tengok...mane taknye,dia nak bersembang dengan mak ayah dia jer. dengan aku takmo...kalau aku timang-timang pun abis mahal,dia bagi aku senyuman comel dia.haha tapi tak mengapalah sebab dapat tengok dia ceria aku rasa sejuk sangat...bila tengok muka dan dengar suara dia, hilang seketika masalah dunia.huhu


Nama tu lah yang aku dok timang hari-hari..kadang-kadang adik bongsu aku yang namanya En.Fuad tu pon macam jeles tahap Otromen dah aku tengok.... ye la, En.Fuad tu kan baru berusia 4 tahun, jadi maybe dia rasa kasih aku nih dah beralih kepada anak buah aku agaknya.. walhal,En.Fuad tu jugaklah yang selalu aku rindu..haha mane boleh tahan...sayang dowh aku dengan adik-adik aku....Aku ni kan abang yang penyayang. Hak hak hak....


Sekarang En.Fuad tu suka sangat tengok katun Hani Meni kat Tv tu...sikit2 Hani Meni...lepas zaman kanak-kanak dia tamat, Tak lama lagi zaman Farisha Iman pulak tiba..entah ape nama katun baru pulak yang akan  keluar kat kaca televisyen tu...Pandai diorang penyiaran ni buat program yang boleh mempengaruhi minat budak-budak macam aku nih.hahah budak la sangat~~


Sekarang aku nak uplod pic punye la susah sebab modem bodban yang aku gunakan sebagai kad reader aku tu pada adik aku yang bergelar kak cik yang duk belajar kat poli JB dan disokong pulak oleh kamera aku yang aku selalu guna untuk posing tu dipinjam oleh Alang aku.Hah memang tak dapat la aku nak posing-posing bajet cute lagi.hua hua...


Okeylah, Akhir kata...... macam biasa lah, aku nak bagi salam nieh...so tolong jawab khusus untuk aku k..


Assalamualaikum dan selamat membuka blog aku lagi...


p/s: kepda sesiapa yang belom follow aku, rajin-rajinlah klik untuk follow akimi lagi okey...



                        ........................I Love All My Follower..........................





No comments: