Tuesday, September 6, 2011

Rawan Yang Datang

Setelah bertaburan janji di sepakati namun ada gelora datang melanda.
Kemana aku harus pergi...

Setiap hari aku merinduimu,
Ketahuilah setiap helaan nafasku terkandung namamu,
Kau semakin menjauh,
Aku yakin sejarah dengan yang dulu sedang berlaku lagi,
Aku ditinggalkan sepi...

Akan aku undurkan diri,
Biar tiada sesiapa yang rasa disakiti lagi,
Pergilah kerana Dia menantimu
Biarlah aku menongkah duri kehidupan dengan kemampuanku yang menjadi teman disisi.

Aku bukan siapa-siapa tapi kenapa aku menjadi pennggugat kepada Dia...
Mungkin Ini Takdirnya
Aku Terima..Tiada siapa yang dapat lihat betapa aku kehilangan.....

Wahai Hati Pendamlah Sakit Ku,
Wahai Mata tahanlah air yang jernih dari terus jatuh di tubirku ini....

Ya Tuhan yang menciptakan diriku,
Aku mohon pada-Mu,
Pamerkan kembali wajah ceriaku,
Selindungkanlah kedukaan hati yang melara ini,
Sejahterakanlah Hati Insan-Insan yang Aku rindui.........
Sungguh aku merindui mereka....

No comments: