Thursday, September 8, 2011

Syukur pada Allah

Dah sebulan Aku dilema dengan perasaan khuatir, takut, dan sakit dalam menantikan tarikh 8 september iaitu pada hari ini.
Kerana........... jeng! jeng! jeng!


Kerana aku akan pergi mendapatkan keputusan ujian thyroid aku di Hospital Manjung.
Alhamdulillah semuanya dipermudahkan dan segala ujian yang aku jalani memberikan result yang memberi bahagia kepada aku.
Bukan bahagia setakat berita tersebut tetapi aku telah bertemu dengan Right Wing & Left Wing aku...

Wings aku tu bukan macam wings beburung yang korang nampak kat alam nyata nie, tapi wings yang tak terungkap bagaimana rupa, bentuk, dan kasih sayang aku padanya.

Tapi memandangkan tak dek pic wings yang aku minat jadi aku letak la pic meow meow yang cute nie.hehe

Comel Tak?  Meow Meow
  


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: