Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Tahun 2011

Salam Perpaduan sekalian Ummat Islam....:)

Sebelum aku nak offline  nie aku  nak wish sket kat pena kembara aku nie dengan ucapan yang patut aku berikan kepada anda semua yang beragama islam.

SELAMAT  HARI  RAYA
SELAMAT  HARI  RAYA
SELAMAT  HARI  RAYA  AIDILFITRI




Jom main bunga api....Hoooooreyyyyy!!!!

Ermmm tapi sekarang dah tak  nampak orang pasang pelita kat area rumah masing-masing. Kalau masa aku kecik-kecik kiut miut dulu, Dah meriah orang buat sambutan Aidilfitri... tak menang tangan nak buat kueh raya berbalang-balang.... tapi sekarang semua pakat nak senang dengan menggunakan magik.. tunjuk hujung jari jer terus dapat kueh yang deorang idam-idamkan..hahahaha magiknya mudah jer... tak payah pakai jampi  mantera panjang-panjang cuma guna kertas azimat  jer...

Ni  senarai kertas azimat perlu anda sediakan kalau anda nak tunjuk-tunjuk kueh raya:
-Azimat Kaler biru (RM1)
- Azimat kaler hijau daun (RM5)
-Azimat Kaler Merah (RM10)
-Azimat kaler Biru + Hijau sikit-sikit (RM50)

hahaha oleh yang demikian kalau rasa berat tulang nak buat kueh raya, prepare la awal-awal senarai kertas yang aku nyatakan kat atas tu.
kalau rajin dan ringan tulang nak buat kueh dipersilakanlah buat...tapi lebih mendapat berkat kalau dah siap kueh yang sedap2 tu dan hulur-hulur pada aku bagi aku test... :p mesti lagi bermakna hario raya korang,...hehehe

Jom Jemput Datang Rumah Aku.......

1 comment:

Alif said...

selamat ari raya bro...
maaf zahir batin,smoga persahabatan kite kekal hingga ke surga,inshaAllah...