Tuesday, August 16, 2011

Dah lama aku tak update blog kesayangan aku ni...

Agak Sibuk aku sejak kebelakangan nie... Maklumlah asyik kerja tak sudah2....huhu kaya tak kaya jugak...inilah kehidupan aku...ermmm nie pon aku curi2 on9 guna iPad Sno shake...hehehe godek punya godek last2 berjaya jugak aku tembusi google ni walaupun kampeni dah blok...Ngee :)...

Aku dah nak berenti kat sini 24 hb nie jadi aku pun bersuka2 ar skejap... Pasni in'allah aku part time kat Lotto Sunway pyramid pulak...saje nak try rase bermacam2 jenis kerja.

Ermm sempena Bulan Ramadhan aku ucapkan ar Delaney berpuasa kepada sape2 individu yang membaca blog aku nie..Oppsss seblum aku terlupa meh sini aku nak ucapkan jugak Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Kat S.Pyramid ni hari2 dok pasang lagu raya dari pagi 1 Ramadhan lagi...walhal puasa pun masa tu tak sampai sehari tapi lagu raya tak henti2 dah macam puasa 30 hari...huhu

Ermmm sblum aku terkantoi dengan boss yang aku leh on9 better aku stop dulu..hehe
Nak upload picture tak leh sebab kena cover2 jugak dengan deorang...huhu mmmmmmmmuuuuuuuaaaaahhh....... Lov u alll sumer...;)

1 comment:

Alif said...

bittaufiq wan najjah bro...
inshaAllah,aku dtg sunway ko kene blanje aku makan...