Monday, January 10, 2011

Jalan - Jalan Ke Lata Sedim

Dah akhir-akhir ni semestinya memenatkan. Banyak aktiviti yang telah direncanakan untuk semua pelatih. Aku yang menjadi antara orang kuat dalam carta organisasi (konon-kononnya lah)  terpaksa menghadiri pelbagai meeting yang aku rasa mual dan meloyakan.

Antara program yang dilaksanakan adalah riadah penutup yakni beriadah ke Lata Sedim kat Kulim. Tempatnya agak biasa sebab aku tak naik pun Top Tree Walk tu sebab kena naik atas lagi. Rombongan yang pergi adalah 4 buah bas iaitu seramai  139 orang pelatih yang tak termasuk dengan pensyarah ( dorang naik keta sendiri la dengan anak-anak)...

Memenatkan... Pergi Hari Ahad, Malam tu ada perjumpaan dengan pegawai ILSAS pastu paginya ada raptai majlis tamat kawad kaki PPKK 38

What ever, seperti biasa kerja-kerja memposing aku tetap dilaksanakan. Hik hik hik

Jalan Nak Masuk

Haha selalunya orang TNB akan ambil no tiang. Ni nombornya.

Ni gambar haziq yang masukkan.

Okey, Sekian sahaja dari aku... mudah-mudahan aku dapat tempat praktikal tak jauh dari Taman Medan.

Okey nanti ade masa aku hupdate syantik-syantik ye blog nih... Selamat Sejahtera Semua......




1 comment:

Haziq Yaacob said...

kat mana ni? macam best! :D