Tuesday, October 12, 2010

Nak Pergi Dinner

Assalamualaikum.. Masa al khair....

Aku Online guna wifi ni susah la sebab limited betul tempoh boleh guna dan kerap sibuk line penggunaannya.
Aku tak sabar nak tunggu hari sabtu ni sebab nak cuti dan nak tunggu akak aku datangbagi aku guna moto dia. Dia kan dah ada hasben, So dia boleh la naik moto hasben dia. Lagipun aku busy giler sekarang ni disamping pelbagai masalah lain yang aku hadapi membuatkan aku amat perlukan motor....ala moto aku bukan syantek sangat pun tapi boleh la membuatkan aku selesa. Motor kriss lama. Brand kriss 01*first keluaran*..ngeee...
kalau stok nak bawak awek memang tak boleh blah la. tak sanggup sang aweks nak naik.kih kih kih...

By the way, Aku nak isikan masa aku ni dengan menghupdate blog aku yang tercinta ini...
Jap lagi aku nak kena bersiap ni sebab malam tadi ustaz amin call aku dan jemput dinner malam ni.. Aku bukan dinner berdua orang je okey tapi berdoploh dua orang..heee :)
Malam ni sebagai penghargan atas bakti yang telah aku*pidato  dan member-member dikir, nasyid,azan dan sajak dimana kami telah taburkan jasa kami lebih kurang 2 bulan lepas..
Tak tahulah mana hotel atau restoran yang akan dibawanya kami nanti..hahaha aku just follow je...


Sebelum tu aku nak bagi tahu esok 13 oktober aku kena present projek aku ni.....Waaaaa takutnyerrr!!!!!
ni aku tunjukan projek aku ye..

SAVE & SAFETY EMERGENCY LIGHT 


emmm okeylah semua pembaca budiman...aku nak mandi sekali lagi dan nak berhensem-hensem sikit sebab dah nak dekat pukul 9 ni..

okey tata....

1 comment:

eizulhelmi said...

gudluck utk presentation t.. nmpak mnarik pojek tu ~