Tuesday, September 21, 2010

Usrah Gabungan

Selamat Malam..

aku baru je selesai solat maghrib..tadi sebelum asar time aku baru balik kelas baru aku teringat aku ada usrah malam ni dengan mentee-mentee aku. Aku dah planing dengan Iman dan Naim malam tadi untuk bergabung usrah. lepastu kite orang pun ranang waktu dan bila dah bincang-bincang kata sepakat adalah malam ni. aku bagi mesej kat anak usrah aku usrah akan dibuat dalam masa lepas maghrib atau isya'....

Aku ingat nak buat lepas maghrib tapi memandangkan kalau-kalau ustaz Sheikh Ahmad Faizal pulak buat kuliah rawatan islam alamatnya takda la bebudak aku yang akan join usrah yang aku nak buat tu.mane taknye, tarikan belajar merawat tu lagi kuat dari tarikan bebelan mulut aku. Bukan bebudak tu je nak join kuliah tu tapi aku pun sebenarnya nak join kuliah rawatan tu jugak.hik hik hik
anak usrah aku...yang kopiah putih tu Zakwan namanya


Aku baru la terhegeh-hegeh nak baca modul yang sobirin bagi awal sem dulu. Sekarang dah lagi 2 minggu program KASIH tu nak dibuat. semua silibes modul tu akan keluar. Alamatnya kalau aku tak bagi pengisian pada bebudak tu, mati la aku kena tempelak dengan Pak Sobirin dan MT yang lain.. Nanti mulalah dengar suara-suara sumbang yang mengata-mengata "... alah dia pun bukan jalankan tanggungjawab dia, nama je ketua mentor muslimin tapi anak buah lagi baek punya dari dia...kalau bercakap bukan main lagi tapi tak selupa bikin punya olang....." Tu la contoh ayat yang bakal aku terngiang-ngiang je sebagai buah mulut orang terutama roomate aku yang mulut dia kalau bercakap memang buat aku tersentap.




Okeylah Selamat Menjadi Anak yang Soleh Semua...........

No comments: