Sunday, September 19, 2010

Kamsis Aku Dah Pulang

Assalamualaikum...

Hai Hai Hello Hello....
Ape kabar semua? Ni aku baru je sampai kamsis Pada pukul 5.25 a.m pada hari isnin bersamaan dengan 20 Oktober..Punya ar lama aku tinggalkan bilik aku ni..secara syahdunya juga aku terpaksa tinggalkan laman blog yang aku suka melamun ni.yer la sebab mana ade wifi dekat kampung masa sekarang kan..jap lagi aku nak cerita sket pasal masalah-masalah yang terjadi pada aku sepanjang aku bercuti sempena beraya dan sepanjang persiapan untuk majlis perkahwinan akak aku yang 10 hari lagi bakal berlangsung...eh, sebelum terlupa aku nak jemput semua pembaca & follower untuk datang ke majlis perkahwinan tu nanti. Jom solat subuh dulu. Nanti aku sambung lagi taip ye....

Assola tu khairum minan naum......Jom Jom

No comments: