Wednesday, August 25, 2010

Interview


Hari Ini Aku Telah Pergi ke ILSAS di Bangi dengan tujuan untuk menjalani temuduga dengan pihak pengurusan T.N.B dan ILSAS untuk sesi pemilihan calon-calon ketukangan.

Giliran aku adalah pada jam 11 pagi dan aku telah sampai di UNITEN pada jam 10.30 pagi. Aku mencari-cari dulu kat mana tempat yang telah dinyatakan untuk aku di temuduga sebentar lagi. Dah jumpa aku pun menandatangan kehadiran dan terus menuju ke tandas bagi merapikan diri. Aku punya la excited sangat merapikan diri sebab sekejap lagi jam hampir tepat pukul 11 pagi.

Apabila dah setle merapikan diri, aku duduklah dengan segaknya.hehe Tapi lama lagi rupanya.Pemohon yang ditemuduga pada jam 8 pagi baru habis rupanya. memang ramai orang masa tu,.teruk teruk teruk..
Giliran aku maasuk pada jam 12.40 tengahari.punya lla lama aku tunggu dan akulah yang menjadi pemohon terakhir yang ditemduga bagi sessi pagi untuk hari ini. dan sessi petang pula bermula pada pukul 2 petang.

Macam-macam soalan ditanyanya kepada aku. nasib baik aku boleh jawab cuma ada 2 soalan aku terkantoi dengan jawapan yang kurang tepat aku berikan.huhuhu.
Mudahan aku berjaya untuk temuduga kali kedua ini. Kata interviewer tadi result aka keluar 1 bulan dari tempah hari ini. Aku berharap sanagt semoga aku sempat menduduki final exam dulubaru terima panggilan ini.huhu ye la memang rugi la kalau dah peat belajar selama 2 tahun tapi sia-sia sahaja pada pengakhirannya kerana tidak menduduki peperiksaan akhir.

Wahai para pembaca yang budiman, Doakan  semoga aku berjaya untuk memperolehi pekerjaan di TNB ini okey..Memang menjadi harapan untuk aku mendapatkan ILSAS ni.

Baiklah semua, akupun dah penat berceloteh jadi aku nak tidur lah.

Selamat-selamat-selamat semua......MMmmmmmmUUUuuuAAaaHHHHH. LOVE U ALL!!

No comments: