Wednesday, November 18, 2015

Ulang Tahun Kelahiran Yang ke 25

Bismillah...

Alhamdulillah aku diberi kesihatan dan nikmat hidup selama ini. pelbagai liku cabaran dan dugaan dihadapi ketika hendak menginjak ke usiaku yang ke 25.Sakit, Susah Senang aku hadapi sendirian.

Alhamdulillah rezeki umur yang ke 25 ini aku telah dikurniakan sebuah kediaman pertama untukku.
 gambar takde lagi. sebab lupa jer bila nak Snap.

Tempatnye di Puchong. Alhamdulillah walaupun hakikatnya nampak macam kawasan terpencil, tetapi cukup untuk diriku berteduh.Apartment je..Beli rumah atas tangan orang..rumah sekenhen la senang sebut. ade yang menghina mengutuk pasal rumah aku beli tu, tapi buat tak dengar je dengan golongan kurang kasih sayang tu.asalkan aku bahagia dan satu sen pun aku tak usik duit sesiapa kecuali duit hasil kerja aku sendiri. bantuan parents pun tak.

Rumah orang lain teres dan besar-besar, kalau ikut sifat manusiawi aku ni memang la nak di kejarkan fatamorgana itu semua..hahaha.tapi fikir balik sifat 'qonaah' iaitu berasa cukup dengan apa yang dikurniakan aku jadi terkawal la dengan nafsu. (hakikatnya aku pun x yakin aku mampu dengan kos harga rumah sekarang ni yang mencekik darah).

Ini semua Salah BN-Bajingan najibinipenguin


jangan cakap abang tak payong




No comments: