Thursday, June 28, 2012

Konvoi Pemuda Parit Buntar

Dengan Nama ALlah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Cuti minggu lepas aku telah merancang percutian untuk menemankan kawan aku untuk berjumpa dengan seseorang yang amat mendebarkan beliau. Rupanya rezeki buat aku menepati dengan masa aku yang terluang..itu lah bukti :Kita merancang Allah Merancang, Allah Sebaik-Baik Perancang:..Aku hanya merancang untuk menemankan beliau sahaja namun rezeki untuk aku lebih dari itu dimana aku telah dapat menghadiri Ceramah Grand yang dianjurkan untuk perasmian MTD Kuala Kurau... Tahniah buat warga Kuala Kurau..Syiar Islam yang dibawa oleh PAS insyaAllah akan mengiringi pembangunan Kuala Kurau dan Parit Buntar.

Pada pagi ahad, aku telah mengikuti Konvoi Expresi Anak muda Parit Buntar ke Putrajaya dari MTD Kuala Kurau ke Dataran Purnama Kg. Kedah.Alhamdulillah walaupun aku tido lewat lebih pukul 2 pagi, namun dengan semangat waja yang jitu dalam hati(ekekeke semangat waja konon) aku bangun awal jugak lah..walaupun tak berjemaah subuh tapi sempat solat dalam waktu subuh lagi..(hehehehe)





(^_^)



No comments: