Thursday, April 12, 2012

Arghhh Gian Dah Lama Tak Bercuti..

Lama sudah aku tidak membuka lampiran pena kembara aku nie dah bersawang mungkin...

Selaku Yang Mulia Tuan Blog ini ape pun Sebelum  Aku meneruskan bebelan titah perintah, Aku nak ucapkan selamat membaca entri ini.
Sekarang aku nak bercerita tentang aku punya kisah putaran waktu sibuk yang makin menghimpit ruang kelapangan yang sebelum ini menjadi galaksi untuk aku bebas berehat.

Setelah kian kali aku menghabiskan cuti yang ada 4 hari berbaki maka berkelanalah aku diatas muka bumi Tuhan yang luas ini...

1st destinasi is my home town ... Diamond Bay a.k.a T. intan. Disamping dengan tujuan untuk lepaskan rindu pada parents dan my younger brother Fuad kebetulan abang sepupu pulak meninggal di kampung.
2nd pergi ke manjung dan mandi di teluk batik.
3rd pergi ke pulau pangkor sebab temamkan my sis ke rumah kawan dia kahwin.

Mandi di Teluk Batik

Di pantai Teluk Batik


Kakak  aku yang Mabuk Laut sedang menstabilkan badan di jeti Pangkor
Main Buai sekejap di Pangkor Island


No comments: