Monday, January 23, 2012

~Mau Balik Sudah~

Petang nie aku dah bersedia untuk drive balik ke Pj dengan jiwa yang merdeka dengan jayanya.. Aku dah melepak dengan Encik Am dan aku dah spentkan masa yang sesuai untuk family aku.Masa itu ibarat emas 912.Berharga giler...sampai nak makan pun kadang-kadang tak sempat. Cuma sendiri arrange la ape pun aktiviti yang hendak dilaksanakan supaya masa yang berbaki dapat dimanipulasikan dengan sepenuhnya..
kalau nak jumpa Encik Am sila klik... atau anda boleh berhubung terus dengan beliau di talian  1800 88 Bla Bla... heheh...

Lepas nih aku kena berjumpa dengan Encik Fiq untuk urusan redeem dari dia untuk belanja aku makan..sebab ini musim beliau dpaat gaji...hua hua hua.. :) kalau nak berjumpa beliau sila klik..atau anda boleh berhubung terus dengan beliau di talian  1800 88 000000000... heheh...

Ni aku tengah tunggu beby iman ni bangun tidur untuk bergerak balik..Kalau nak balik waktu cuaca panas memang tak best..aku cepat rimas jadinya..jadi berehat la dulu sementara tunggu matahari  bersembunyi.


No comments: