Sunday, July 3, 2011

Gud Luck Kak Cik....

Hari nie aku berada di Pasir Gudang. Kena hantar adik aku kak cik masuk politeknik kat sini.. jauh kan main lagi...semalam memandu dengan rasa letih dari Teluk Intan dan bermalam di Petaling Jaya dan pagi tadi jam 8 pagi kite orang gerak ke sini...sepanjang perjalanan hujan mengiringi perjalanan.. viva elite ayah aku punya aku pandu dengan kadar 120 Km jer sebab hujan ebat sangat tak nampak jalan... Berdebar jugak lah...

Ape pun aku rasa bersyukur sebab dah sampai kat Pasir gudang ni dengan selamat.. Esok hari pendaftaran dan merupakan hari permulaan bagi adikku bergelar siswa. Doaku sentiasa mengiringimu adikku..

Belajar rajin-rajin okey....Dapatkan anugerah ketua jabatan setiap Semester dan rebut anugerah pengarah kalau boleh..

 

No comments: