Monday, January 3, 2011

Aku Jalan-Jalan Ke Penang

Ho Ho Ho...

Selamat Tahun Baru......

Cuti minggu ni aku dapat bercuti selama 3 hari iaitu dari sabtu sampai lah ke isnin iaitu hari ni aku taip nih.
Kalau nak duduk saje-saje kat bilik dan just keluar ke kafe untuk makan, memang mati kutu la jawabnya. huhu.

Aku pun keluar la jalan-jalan dengan member aku Wan dari Melaka. kitorang pergi ke Komtar. Ha ha ha takde ape pun sangat sebenarnya kat situ.. masih di tahap yang boring. Lepas tu aku pun round sekali pacific mall sebelah Komtar tu..Sempat la aku beli barang peribadi aku dan singgah jap ke Popular dan beli Novel tulisan Ramli Awang Mursyid yang bertajuk Cinta Sufi. Novel penutup trilogi daripada Novel Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pencinta dan last sekali Cinta Sufi.

okey, aku tetiba rasa macam nak upload gambar aku berjalan la pulak.hehe nantikan jap ek....

siap naik beca lagi... Ngee:)

Haha menyibuk je couple kat sebelah aku tu!










  

No comments: