Tuesday, August 31, 2010

Personaliti Mengikut Bentuk Gigi

Ni memang dah takde idea sangat lah ni sampai kena buat tajuk entry budget pakar psychiatry. Tapi ok apa layan benda-benda macam ni sekali-sekala. Aku recycle entry kali ni dari belog lama aku, Belog Cap Cicak Kubing. Tipu je part nama tu. Aku tak ingat dah mana aku jumpa benda alah ni, tapi bukan aku lah yang reka-reka sendiri. Nah, layan jelah. Kalau layan aku, memang sampai besok lusa pun kau tak habis baca muqaddimah entry.
Gigi kecil dan jarang


Personaliti:
  • Tidak suka mengalah walaupun tahu diri dia salah.
  • Suka judge orang lain. Ada sajalah yang tak kena dengan orang tu.
  • Tapi mereka tak suka pulak di-judge oleh orang lain. Maka adalah amat sesuai sekali kalau kau pegi jadi hakim kat courth mammoth atau court badminton.
Gigi sederhana dan rata
Personaliti:
  • Baik dan ringan tulang.
  • Suka nau buat orang happy.

Gigi besar dan jarang

Personaliti:
  • Suka iri hati dengan kejayaan orang lain.
  • Keras kepala.
  • Sanggup lakukan apa-apa saja untuk mendapatkan apa yang mereka mahu.
  • Untuk kau orang yang mempunyai buah hati dengan gigi macam ni, bawaklah banyak-banyak bersabar dengan perangai 'manja' diorang yang over tuh.

Gigi kecil dan maju ke depan
Personaliti:
  • Keras kepala tapi masih bertempat.
  • Masih boleh bertolak ansur dan dibawa berbincang.

Gigi besar dan maju ke depan

Personaliti:
  • Mulut diorang ni laser sikit. Agak-agak kau tak boleh handle perang mulut dengan diorang, kau blah jelah awal-awal.
  • Kalau nak jadi buah hati diorang ni, kau kena lah jadi seorang yang penyabar tahap malaikat.
  • Agresif dan ringan tulang.
  • Suka mengeluh dan tak puas hati dengan apa yang dimilki. Tapi ada positifnya sikap tak puas hati mereka ni sebab mereka akan berusaha keras untuk dapatkan apa yang mereka nak. Orang-orang macam mereka ni lah yang banyak berjaya hari ni.

Gigi tak teratur

Personaliti:
  • Understanding. Best diajak beborak.
  • Tak rugi meluahkan isi hati dekat diorang nih sebab mereka akan setia mendengar dan siap kasi nasihat.
  • Berpikiran luas walaupun kadang-kadang buat orang rimas dengan sikap kebudak-budakan mereka.
  • Tahu macam mana nak ambil hati orang.

Gigi seolah-olah masuk ke dalam

Personaliti:
  • Pasif dan pemalu.
  • Suka menyembunyikan diri yang sebenar.
  • Tidak suka bergaul dengan orang.
  • Pandai simpan rahsia kecuali pada orang yang betul-betul dipercayai.
Aku tak tahu lah benda ni boleh apply ke tak sekarang sebab zaman sekarang semua orang dah ada kesedaran nak betulkan gigi, contohnya pakai braces . Termasuk lah aku kan. Nak percaya atau tak, tergantung dekat kau orang sendiri ok.

Agak-agaknya, gigi kau orang masuk group yang mana? Ha, takyah susah-susah cari cermin. Ni aku kasi cermin ajaib, siap boleh tengok muka kau orang lagi. Tak percaya? Cuba lah letak cursor dekat cermin ni:


Aku macam man epulak ek??

1 comment:

2u7i5n4in said...

merepek je fakta personality gigi ko hahahahh