Friday, August 27, 2010

Malasnye nak kemas rumah

Hai semua...

apa khabar?
Aku berada di rumah kedua aku di petaling jaya ni.Malasnya aku rasa minggu ni. malas malas malas...
teruk kan kalau malas ni sudah bertenggek kat dalam jiwa.huhu
Kelmarin aku banyak habiskan masa aku untuk siapkan melipat,menggamkan,membungkuskan dan susun kad kahwin sampai tangan aku rasa nak tercabut je dah. Kad kahwin kakak aku yang insyaAllah akan bernikah pada awal bulan oktober nanti.

Semalam pulak aku hanya  membasuh kain baju yang berlonggok je dan masa yang lebihnya aku habiskan blogwalking kat laptop ni kemudian berlabuh dia dalam lena yang menggembirakan.hehehe puasa-puasa ni memang best betul dapat tidur kalau waktu petang..kemudian aku bersolat jumaat dan aku menyambung balik kerja aku seperti yang aku nyatakan tadi.ditambah pulak kepala aku rasa pening dan berat je.emmm..........

Hari ni lepas hantar kakak pergi kerja aku jemur kain yang ak basuh semalam dan mula online lagi sampai aku taip blog ni..ada tetamu nak datang tapi malas betul aku nak kemas dan mop rumah.emmm teruk teruk teruk.

lagipun hari ni aku mengalami cirit birit.dari pagi sampai sekarang dah 6 kali aku ke toilet.memang rasa macam nak lembik jadinya tapi sebagai lelaki gagah aku kena kuat dan terus berjuang.hehehehe betul betul gagah perkasa dan hensem suka bergaya lak tu.emmm nak perasan lah sebab ni blog aku.aku nak perasan ke nak apa ke hak aku.kuang kuang kuang..

okey lah aku rasa takde mud nak tulis lagi.ni pon dah panjang jalur lebar dah ni.haha.ok tata

No comments: