Tuesday, May 18, 2010

Tips Cover Malu

Berikut adalah tip-tip berkesan untuk cover malu..bukan cover kemaluan okeys!!

  • Jika anda diketawakan rakan kerana tertidur di kelas atau di ofis hingga meleleh air liur basi, anda hendaklah bangun dengan keadaan separuh sedar! Kemudian buat-buat kena sawan sambil keluarkan lagi air liur.. Gerenti member anda akan berhenti ketawakan anda dan mula panik.

  • Kalau anda tersilap menyapa orang yang tak dikenali, anda hendaklah teruskan menegur orang itu dan menganggap anda kenal orang itu dan terus  bagi duit dekat dia.kononnya anda pernah berhutang dengannya..mesti dia pun akan mengaku anda adalah kenalannya.

  • Jika anda ditegur orang kerana zip seluar terbuka, jawablah dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau kataka zip roak sambil berfalsafah: '' Biar rosak zip, jangan rosak akhlak!"

  • Jika anda bercakap seorang diri kerana member tertinggal di belakang, jangan panik! apa yang anda perlu lakukan adalah teruskan bercakap dan ketawa seorang diri sambil menyumpah seranah member anda itu. Tentu orang takkan gellakkan anda kerana menyangka anda menghidapi masalah mental yang kronik!!

  • Jika anda tersilap masuk tandas wanita, apa yang perlu anda buat adalah anda harus membuat muka gelabah ayam hutan dan cemas 'sambil' berlakon menyatakan tujuan anda nak cari isteri atau awek anda yang dah sejam masuk tapi tak keluar-keluar lagi!!
       
          Selamat mencuba !!
          Hehehehe

2 comments:

Usmad said...

Hahaha adik wat lawak la

FIRDAUS ABDUL WAHAB said...

hehe betul la.cuba try semua tips yang adik tulis ni mesti berhasil..hehe