Saturday, May 15, 2010

achu akad nikah


Dah lama tak update blog aku nih..emmm hari ni nak cite sikit.
Nampak tak gambar meriah kat atas ni? haa....ni la gambar achu aku kahwin..
gembiranya tengok mak su (adik ayah yg bongsu) telah di nikahkan dengan suaminya iaitu pak su(gelaran untukku) pada hari semalam iaitu 15 Mei...majlis akad nikah dijalankan di masjid Kampung Medan Petaling Jaya.
pada majlis akad nikah ni tidak ramai yang hadir..semua yang hadir adalah adik beradik dari pihak achu dan pak su je..ayah aku jadi wali sebab ayahku anak yang sulong..tapi majlis ni bermula agak lewat kerana berlaku kesilapan teknikal pada keluarga pak su..tok kadi,tok saksi tok siak masjid pun ade dan semua saudara pihak aku dah mula nak kecoh sebab lewat pengantin lelakinya ni..tapi akhirnya paksu aku tiba dengan senyuman yang tak lekang dari bibirnya mungkin nak cover la kot sebab dah buat semua orang tertunggu-tunggu...akhirnya hanya sekali akad je selesai..ye la orang dah berpengalaman kan..hehe.kenduri persandingannya di buat kat kampung di Bagan Datoh,Perak pada 29 Mei dua minggu dari hari akad nikah..akhir kalam Semoga achu bahagia selalu dengan Suami tercinta..

No comments: